Monday 27 May 2013

Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah

MINYAK RAJA PENGASIH NUR MAHABBAH

ALHAMDULILLAH. Dengan usaha serta Amalan yang berterusan akhirnya saya tergerak hati untuk  mengeluarkan produk pengasihan, pelarisan dan membuka aura kepada anda semua.

Seringkali orang mendengar dan banyak juga yang telah mengunakan Minyak Pengasih tapi adakah Minyak Pengasih yang anda perolehi datangnya dari unsur yang baik? Seperti zikir-zikir ALLAH SWT serta doa-doa yang terpilih dari Para Ulama’. Berhati-hatilah sahabat-sahabat semua kerana terlalu ramai yang mengelar Minyak Pengasih mereka dari Zikir-Zikir ALLAH SWT serta doa-doa yang terpilih dari Para Ulama’, sedangkan kebanyakannya mengunakan Mentera atau Jampi-Jampi Serapa yang mengunakan unsur-unsur Jin yang akan menyesatkan manusia ke lembah ke binasaan, kerana bila anda semua telah mengunakan Minyak Pengasih yang datang dari unsur-unsur yang datangnya dari Jin anda akan mendatangkan masalah yang besar dalam kehidupan anda serta keluarga anda. Kerana bila anda mengunakan unsur-unsur Jin, Jin yang anda gunakan melalui Minyak Pengasih nie akan  cuba menganggu serta mengawal kehidupan anda JADI BERHATI-HATI LAH. Carilah dan gunakanlah Minyak Pengasih yang digunakan dari Zikir-Zikir ALLAH SWT serta dari doa-doa yang datangnya dari Para Ulama’. Kerana kita kena tahu dan menilai segala sesuatu yang datang dari Zikir-Zikir ALLAH SWT adalah datangnya dari energy yang sebenar-benarnya dari ALLAH SWT.

Minyak Pengasih yang ditujukan khas untuk anda dan dizikir serta didoakan khas untuk anda. Prosesnya agak berat sehinggakan Minyak Pengasih nie telah diuji sebelum Minyak Pengasih nie dikeluarkan untuk anda semua. Minyak Pengasih nie sangat la ampuh dan mustajab apabila digunakan(Minyak Pengasih nie jangan dibuat main-main kerana sekali dicalit pada seseorang akan menurut pulang) Jadi berhati-hatilah mengunakan Minyak Pengasih nie. Saya sarankan kepada anda yang ingin memiliki Minyak Pengasih nie perbaikilah niat anda sebelum memiliki Minyak Pengasih nie.

Minyak pengasih nie mempunyai julukan atau panggilan yang terkenal pada pengamatan para ahli spritual yaitu Penakluk Cinta Pasangan. Minyak pengasih nie sangat bersesuaian dengan kehendak dan hajat yang ada hajati. Minyak Pengasih nie sangat ampuh dan mustajab kerana intisari dari minyak ini lebih dari segala minyak pengasihan / pelet yang terdapat di dunia nie. Pemakai Minyak Pengasih nie mampu memikat lawan jenis pasti yang dipikat akan bertekuk lutut pasrah jiwa raga. Kepada suami / isteri atau kekasih yang mengkhianati anda akan segera sedar dan terkunci hatinya selamanya pada orang yang memakai minyak yang berdaya tuah ini. Minyak Pengasih nie cukup disapukan di hujung jari sipemakai dan dicalitkan pada seseorang dengan sipemakai minyak nie akan dipandang manis mahupun dikasihi orang lain. Dan apabila dicalit pada seseorang akan membuat orang yang dicalit itu bertekuk lutut sentiasa mengingati diri anda.
Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah berasaskan dari Ilmu Pengasih Tingkat Tinggi dari warisan para leluhur yang ampuh dan mustajab. Ilmu Pengasih ini hanya orang-orang tertentu sahaja yang mewarisi dan menguasainya. Minyak Pengasih nie mempunyai energy Pengasihan yang luarbiasa berfungsi dan ditujukan, kekuatan Pengasihannya langsung berkerja secara sendiri untuk mempengaruhi dan menembusi fikiran bawah sedar sesiapapun yang dituju untuk menuruti segala keinginan pemilik Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah ini.

  • Meluluhkan / menaklukkan siapa saja
  • Membuat rindu selalu ingin bertemu bagi sesiapapun yang melihat dan mendengarkan suara anda
  • Mengaktifkan aura ketampanan / kecantikan / inner beauty secara alami
  • Memancarkan daya magnetisme, daya tarik, daya pikat, dan daya pesona yang luar biasa
  • Dipermudahkan dalam segala urusan percintaan, karier, dan kesuksesan serta menjadikan penggunanya memancarkan Aura Pesona Tinggi dimata umum dan selalu menjadi perhatian  orang yang memerhati anda serta disegani dalam lingkungan tempat kerja mahupun sewaktu pergaulan
  • Pemikat Sukma & Penakluk Sukma
  • Dicintai dan disayang semua orang
  • Pengasihan khusus dan umum
  • Membersihkan aura-aura negatif di dalam tubuh
  • Disayang atasan disegani bawahan
  • Puter giling / mengembalikan kekasih / isteri / suami yang berpaling
  • Wibawa/kharisma tingkat tinggi
  • Membangkitkan rasa percaya diri
  • Mempermudah datangnya jodoh
  • Meredam amarah / kemarahan siapa pun
  • Mengubah lawan menjadi kawan
  • Membuat pelanggan senang dengan kita
  • Suami / isteri atau kekasih khianat akan segera sedar
  • Pelarisan usaha apa saja, Dan masih banyak lagi manfaat lain yang boleh dibuktikan dengan keampuhan Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah ini dengan keizinan Allah SWT. Insha Allah.

Kepada yang memiliki Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah ini anda hanya perlu memakainya mengikut tatacara yang akan diberikan. Kesan dari Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah nie akan berkesan dengan hanya memakainya Insha Allah.
Insha Allah, Setelah anda menerima Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah ini baik secara hadir diri mahupun jarak jauh ia siap dipakai serta langsung dirasai keberadaannya :
Rebutlah peluang keemasan nie dengan segera. Dapat dimiliki baik muslim / non-muslim Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah nie dapat digunakan untuk 1001 hajat serta keinginan anda. Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah ini dibuat hanya berdasarkan pesanan sahaja. Minyak nie hanya berfungsi / digunakan hanya pada yang memesan minyak nie. Ia diprogramkan sedemikian rupa, hanya untuk yang memesan minyak nie sahaja yang dapat mengunakan minyak nie.

Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah nie mempunyai beberapa peringkat untuk umum.




Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah Tingkat Dasar : RM 189
Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah Tingkat Khusus : RM 499
Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah Tingkat Istimewa : RM 899
Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah Tingkat Tinggi : RM 2499

TAWARAN ISTIMEWA UNTUK MASA YANG TERHAD

Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah Tingkat Dasar : RM 189 RM 99

Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah Tingkat Khusus : RM 499 RM 299

Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah Tingkat Istimewa : RM 899 RM 699

Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah Tingkat Tinggi : RM 2499 RM 999

TATACARA: Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah dikirimkan kepada yang memesan minyak nie melalui secara langsung mahupun secara hadiri diri.
PENTING UNTUK DIKETAHUI: Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah nie hanya sekadar saranan / Ikhtiar kita tidak lebih dari itu. Segala karomah / kekuatan yang ada hanya datang dari KURNIAAN ALLAH SWT semata-mata. Tetaplah berdoa serta berusaha agar segala keinginan anda dimakbulkan oleh ALLAH SWT.
PERHATIAN: Buatlah pesanan anda sekarang. Supaya anda menjadi salah seorang yang beruntung diantara berjuta-juta manusia kerana mendapatkan Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah hari ini lebih murah untuk sementara waktu. Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah nie akan kembali kepada harga yang asal pada bila-bila masa sahaja.
AMARAN: Saya tidak mengikhlaskan kepada sesiapa sahaja yang mengunakan Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah untuk unsur-usur kejahatan seperti menipu atau sesuatu yang menyusahkan serta merugikan orang lain. Anda juga dilarang untuk mengunakan Minyak ini untuk tujuan membeli / menjual barang-barang haram. Seperti Minuman keras, dadah, atau untuk tindakan kejenayah. Sesiapa sahaja yang mengunakan untuk tujuan kejahatan anda akan ditimpa musibah yang besar dari ALLAH SWT.
PANTANGAN: Pantang larang Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah ini anda tidak dibenarkan untuk merosakkan Pagar Ayu. Apa yang dimaksudkan dengan Pagar Ayu itu yang tidak boleh dirosakkan? Pagar Ayu adalah ikatan sah perkahwinan yang di akui oleh agama dan Negara. Sesiapa yang memiliki Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah nie TIDAK BOLEH merosakkan rumah tangga orang atau menganggu isteri / suami orang. TIDAK BOLEH menyalah gunakannya. Sekiranya didapati anda melakukannya juga  anda akan ditimpa musibah dari ALLAH SWT. Minyak Raja Pengasih Nur Mahabbah nie tidak boleh digunakan untuk tujuan membalas dendam / main-main / menganiayai orang lain kerana ia akan mendatangkan musibah yang sangat besar kepada anda!!!!!

HUBUNGI SAYA :
Nama: SALAHUDDIN BIN JA’AFAR SIDIK
Alamat: 1771 JALAN E5/6, TAMAN EHSAN KEPONG, 52100 KUALA LUMPUR
No. Tel: 019-3251440
CARA PEMBAYARAN:

BANK MAYBANK
Nombor Akaun: 114209493003
Atas Nama: SALAHUDDIN BIN JA’AFAR SIDIK


BANK CIMB
Nombor Akaun: 7012700361
Atas Nama: SALAHUDDIN JA'AFAR SIDIK


WESTERN UNION

Name : SALAHUDDIN BIN JA’AFAR SIDIK

Address :1771 JALAN E5/6, TAMAN EHSAN KEPONG, 52100 KUALA LUMPUR.

City : KUALA LUMPUR

Province/State : WILAYAH PERSEKUTUAN

Zipcode : 52100

Country : MALAYSIA

PENGHANTARAN PESANAN:

*Penghantaran ke kawasan semenanjung hanya mengambil masa 1 hari ke 2 hari kecuali cuti umum.
*Penghantaran ke Sabah,Brunei,Singapura dll kawasan mengambil masa 3 hari. Insya Allah.
*Caj Tambahan untuk perkhidmatan penghantaran melalui pos laju skynet ke tempat-tempat di Sekitar Malaysia,Sabah dan Sarawak hanya RM20 sahaja(sudah termasuk tambang minyak kereta saya).
*Manakala untuk penghantaran ke luar Negara seperti Brunei,Singapura,Indonesia dll,caj tambahan untuk perkhidmatan penghantaran melalui pos laju skynet dalam RM50-RM90 ke atas mengikut berat,kuantiti barang yang dihantar.
SHIPMENT TRACKING:(http://www.skynet.com/)
Setelah anda menerima penghantaran SMS untuk no.register pos laju skynet dari pihak kami contohnya seperti:201537471262,masukkan no.register skynet tersebut ke ruangan SHIPMENT TRACKING (single tracking only) dan klik GO!Dengan itu anda akan mengetahui status keberadaan surat/pesanan anda pada waktu itu!!!

No comments: